Дан када је ослобођен КосМет

 


‼️"Никада нисам био срећнији ко тај дан када ослободисмо Косово🇷🇸


‼️Боже мој шта да ти кажем од милине ударише ми и сузе и никако да стану. Начисто ми срамота али шта да радим. Сетим се Лазара и Милоша и колико то давно беше. Јато белих голубова слеће на манастир Грачаницу. Све мислим то су душе наших великана.


⚠️Одем до Грачаничког манастира и поздравим се са монасима а монах Јоаким стално ме љуби и захваљује.  Припалим ја свећу цару Лазару царици Милици и Југ Богдану и његовим верним синовима, а свеће Боже мој тако лепо горе никада тако.


‼️Јоаким рече звонару Ђури да почне да звони. А њихов звук беше тако леп као музика и поче да се простире светом Косовском земљом обавештавајући наш верни и напаћени народ да је слобода дошла.


🇷🇸Те ноћи чини ми се беше и више звезда и некако су јаче сијале а наручито две. Све мислим то нас наш велики Лазар и књегиња Милица гледају одозго.


Бог ми беше сведок."


🫡Живорад Миладиновић, стари српски ратник, из Сталаћа, припадник прве чете трећег батаљона деветог пука славне Шумадијске дивизије

Коментари

Популарни постови са овог блога

Церска битка - 10 ствари које треба да знате о њој

Војвода Степина Пензија

Mihajlo Pupin

MISTERIJA „PIERCE-ARROW SEDANA“ VOŽENOG BEZ MOTORA: GDE JE NESTAO TESLIN AUTO NA KOSMIČKU ENERGIJU?

Gvozdene Čiče